Laskuri mahdollistaa tutustumisen suuntaa-antaviin tietoihin polttoainekustannuksista valitun vuotuisen ajomatkan perusteella. Se myös antaa yleiskatsauksen auton mallin polttoainetaloussakäytöstä, päästöistä ja päästöveron määrästä.

„Panamera“ sopii niille, jotka haluavat tarkasti ohjattavan ja erittäin vakaan auton. Ohjausmekanismi on herkkä kuin kissan viikset ja reagoi pienimpäänkin kuljettajan käskyyn. 3 metrin etäisyys akselien välillä + 265 millimetrin rengasleveys edessä + 295 millimetrin leveys takana = 1,000,000 kitkaa. Tietysti on muitakin tekijöitä, jotka vaikuttavat vakauteen, kuten ilmajousitusjärjestelmä ja alumiinista valmistetut jousituskomponentit.
„Sport Turismo“ -versiossa on käytössä kaikki teknologiset ja muotoilun innovaatio, jotka saatiin viime vuonna debytoineelta uudelta, toiselta sukupolvelta „Panamera“ -mallilta. Autossa on asennettuna „Porsche Advanced Cockpit“ digitaalinen mittaristo, alusta ohjattavalla takasaksilla sekä jousituksen hallintajärjestelmä „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC Sport) elektronisilla vakautusjärjestelmillä.
Jokaisessa „Panamera Sport Turismo“ -autossa tulee vakiovarusteena olemaan „Porsche Traction Management“ (PTM) – aktivoitu kaikkien pyörien vetojärjestelmä, jota ohjataan sähköisesti erityisen ohjelman mukaan monilevymonimoottorin avulla.
Laskuri mahdollistaa tutustumisen suuntaa-antaviin tietoihin polttoainekustannuksista valitun vuotuisen ajomatkan perusteella. Se myös antaa yleiskatsauksen auton mallin polttoainetaloussakäytöstä, päästöistä ja päästöveron määrästä.
Tervetuloa Uusien pyörien kokeiluversioon
Monet toiminnoista ovat käytössä, mutta niiden toiminnassa voi esiintyä häiriöitä. Myös toimitetussa tiedossa voi olla epätarkkuuksia.
Jos sinulla on kommentteja tai ehdotuksia - odotamme sähköpostiasi [email protected]
Naujiratai.lt tiimi